Kızıltepe engelliler gücü tekerlekli sandalye basketbol takımı maç sonucunda 65-09 gibi farklı bir skorla Diyarbakır ekibini yenmeyi başararak gülen taraf oldu.Böylece 5 maçta 5 galibiyet alarak namağlup ünvanını koruyarak Play-Off yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor.
Maç sonunda bir açıklama yapan Kızıltepe Engelliler Gücü Spor Kulübü Başkanı Mehmet Yusuf TAŞKIN “Öncelikle maçın galibi olan sporcularımı kutluyorum. Sporcularımız isteseydi daha çok fark atardı ancak karşımızda başka engelli takımı söz konusu olunca maçı dostluk havasında oynadılar.Maçı izleyenler arasında Şeref tribününde birbirinden değerli insanlar vardı. Mardin iş kur müdür yardımcısı Abdurrahim Yalçın,kızıltepe zahireciler derneği başkanı ve Mardin Toplumsal Dayanışma Federasyonu onursal başkanı Mehmet Şerif Öter,MTDF yönetiminden Lokman Kılınç,Cebrail Bülbül,Mardin Masterler spor kulübü Başkanı Abdülhamit Karaca ve sporcuları.Turgut Özal Mahalle muhtarı Fasih Koyun ,Proje danışmanlık hizmetlerinden Adnan Yalçın.Maçımıza şeref verdikleri için teşekkür ediyorum. 25-02-2018 tarihinde kendi evimizde oynayacağımız Siverek Engelliler ile start alacak olan 2.devreye destek bulduğumuz taktirde transfer düşünüyoruz.Play-Off’ta bir üst lige çıkmak için transfer şart.İnşallah destek bulursak 2 sporcu düşünüyoruz.”dedi.
2.Devre oynayacağımız maçlarımız
8.Hafta: 25-02-2018 13:00 Kızıltepe ENG. - : - Siverek ESK
10.Hafta: 11-03-2018 12:00 Şanlıurfa BESK - : - Kızıltepe ENG.
11.Hafta: 18-03-2018 13:00 Kızıltepe ENG. - : - Diyarbakır BESK
13.Hafta: 01-04-2018 13:00 Kızıltepe ENG. - : - Hakkari Sümbül
14.Hafta: 07-04-2018 11:00 Diyarbakır OEGSK - : - Kızıltepe ENG.





