Tarihi Ulu Camide gerçekleştirilen etkinliğe Kaymakamı Erdoğan Turan Ermiş'in yanı sıra ilçe müftüsü Mahsum Taşçı ilçe Mili Eğitim Müdürü Sabahattin Genç, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı .
 
Etkinliğe katılan Kaymakam Ermiş önlüğü takrak halka bizzat ikramda bulundu.

Ermiş :”Sevgi ve hoş görü Peygamberi Hz Muhhamet (s.s) Dünyaya teşvikinin yıl dönümü nedeniyle bizde Kızıltepe Kaymakamı ve ilçe müftümüz ile bir yemek programı tertiplemek istedik. Tarihi Ulu Camimizin önünde iki bin kişilik tavuk ve nohutlu pilav ikram ettik. Vatandaşlarımıza tüm Müslüman aleminin Kutlu Doğum Haftasını kutluyorum. İyiliği ve güzeliği  yaygınlaştırmak lazım. İnsallah buda buna vesile olur .“ şeklinde konuştu.